Fogkőeltávolítás, Airflow

Új generációs fogkőeltávolítás

Fogkőeltávolítás – Airflow fogtisztítás

Innováció a fogkőeltávolításban!

A szájhigiéniánk megőrzése nem csupán egészségügyi, de esztétikai szempontból is kulcsfontosságú. A fogkő és a lerakódások eltávolítása nemcsak a fogak és az íny egészségét óvja, de csillogóan sima, elszíneződésektől mentes fogfelszíneket is eredményez!

A fogkő eltávolítást ultrahangos depurátorral végezzük, ezután az eljárást az úgynevezett Airflow innovatív fogászati technológia egészíti ki, amely kíméletesen, mégis alaposan polírozza a fogfelszíneket. Rendelőnk a legújabb fejlesztésű Airflow berendezést használja, amely speciális szemcséket fúj a fogak felületére nagy nyomás alatt, így távolítva el a lerakódásokat és elszíneződéseket.

Az Airflow fogkőeltávolítás kezelés 5 előnye

1. Egészségesebb fogak és íny:

Az Airflow módszerrel megtisztított fogazat kevésbé van kitéve a fogínygyulladás és a fogágbetegség kockázatának.

2. Ragyogóbb mosoly:

Az elszíneződések eltávolításával a fogak színe felfrissül, világosabbá válhat.

3.  Csillogó tisztaság:

A fogak nem csupán tisztábbá, de csillogóan simává is válnak az Airflow kezelés után. A sima felszínen pedig a fogkő is nehezebben halmozódik föl.

4.  Minden fogfelszínre kiterjed:

Az Airflow még a nehezen hozzáférhető fogfelszíneket is képes tökéletesen megtisztítani.

5.  Fájdalommentes eljárás:

Az Airflow kezelés nemcsak precíz és hatékony, de kényelmes és fájdalommentes eljárás is!

Az Airflow fogkő eltávolítás kezelés 5 előnye

Mitől alakul ki a fogkő?

A fogkő, a fogfelszíneken lerakódó és felhalmozódó lepedékből alakul ki.

Ez a folyamat több lépésből áll:

Biofilm képződése: Mikor ételeket és italokat fogyasztunk, a cukrok és fehérjék kölcsönhatásba lépnek a szájban lévő baktériumokkal, ami egy ragadós, szinte láthatatlan réteg, a biofilm kialakulásához vezet a fogakon.

Plakk képződése: A biofilm idővel vastagabbá válik, és plakkká alakul. Ez a plakk baktériumok millióit tartalmazza, melyek savat termelnek, így károsítva a fogzománcot..

Fogkő kialakulása: Ha a plakkot nem távolítjuk el megfelelően a fogmosással és a fogselymezéssel, akkor idővel szilárd felrakódássá, fogkővé alakul. A fogkő otthoni eszközökkel már nem távolítható el a fogakról, kizárólag a fogorvosi rendelőben rendelkezésre álló eszközök segítségével lehetséges megszabadulni tőle.

Mitől alakul ki a fogkő? A fogkő eltávolítása

Fogkő eltávolítás gyakori kérdések

1. Mi az az Airflow kezelés?

= Az Airflow egy kíméletes, mégis hatékony rendelői fogtisztítási eljárás. Miután a látható fogkő eltávolítását ultrahangos eszközzel elvégeztük, az Airflow berendezés segítségével finom sópor, levegő és víz keverékét fújjuk magas nyomásal a fogakra, ami a nehezen hozzáférhető felületekről is  eltávolítja a fogkő maradványait, a fogfelszíneket pedig simára polírozza.

2. Fájdalommal jár az Airflow kezelés?

= Nem, az Airflow kezelés teljesen fájdalommentes. Néhány páciens enyhe érzékenységet tapasztalhat a kezelés során, de ez rendszerint gyorsan elmúlik.

3. Mennyi időt vesz igénybe az Airflow kezelés?

= Az Airflow kezelés az ultrahangos fogkőeltávolítással együtt általában 30-60 percig tart, a felhalmozódott fogkő mennyiségétől függően.

4. Milyen gyakran javasolt Airflow kezelésen részt venni?

A szükséges kezelések gyakorisága nagymértékben függ az  az otthoni szájápolási szokásoktól, valamint a táplálkozástól és egyéb életviteli tényezőktől (pl. dohányzás). A kezelés ismétlését általában 6 havonta javasoljuk.

5. Az Airflow kezelés károsítja a fogzománcot?

Nem, az Airflow kezelés nem károsítja a fogzománcot. Finom sópor, levegő és víz keverékét használjuk a fogak tisztításához, ami kíméletes a fogakhoz és az ínyhez egyaránt.

6. Az Airflow kezelés után mennyi időn belül lehet enni/inni?

= Az Airflow kezelés után azonnal lehet enni és inni. Amennyiben a fogkő eltávolítását valamilyen okból kifolyólag helyi érzéstelenítésben végeztük, étkezés előtt várja meg, míg ennnek hatása elmúlik.

7. Az Airflow kezelés hatással van-e a fogak színére?

=  Az Airflow kezelés hatással lehet a fogak színére. A kezelés során eltávolításra kerülnek a fogak felszínén lévő elszíneződések, ezért az Airflow gyakori velejárója, hogy a fogak világosabbá válnak a beavatkozás végére. Azonban fontos megjegyezni, hogy az Airflow fehérítő hatása nem mérhető össze a professzionális fogfehérítő kezelésekkel.

8. Az Airflow kezelés megelőzi a fogínybetegségeket?

= Az Airflow kezelés hozzájárulhat a fogínybetegségek megelőzéséhez azáltal, hogy eltávolítja a fogkövet a fogak felszínéről és a fogközökből, az Airflow csökkenti a fogínygyulladás és a fogágybetegség kialakulásának kockázatát.

9. Az Airflow kezelés után szükség van-e különleges utógondozásra?

Nem, az Airflow kezelés után nincs szükség különleges utógondozásra. Azonban fontos, hogy továbbra is kövessen rendszeres szájápolási rutint, beleértve a napi kétszeri fogmosást és a napi egyszeri fogselyem használatát, hogy fenntartsa fogai egészségét és tisztaságát.